.

Thursday, August 18, 2011

Saya sangat baik...

  • Saya tak amik job pada bulan Ramadhan sebab nak tumpu pada ibadat..nak cover ibadat wajib bulan2 sebelum nie yang banyak tertinggal..sebab bulan Ramadhan pahalanya berganda2...
  • Saya cuma bertudung sebab ikut tema majlis..saya masih macam sebelum2 nie...
  • Saya pakai tudung dengan sempurna ikut majlis..(lebih kurang macam di atas la)

  • Saya akan bertudung bila dah berkahwin.

tu sume jawapan2 oleh artis2 Malaysia negara kita...

  1. jawapan pada artis yg x keje & bcuti masa bulan Ramadhan
  2. jawapan artis yang tidak bertudung..
  3. jawapan artis yang bertudung tapi macam x bertudung
  4. jawapan artis yang nak bertudung lepas kawen..tu pun kalau sempat kawen..kalau mati sblm kawen???

* aku cuma cakap yang benar je..bukan fitnah...


0 kesan degil: