.

Thursday, August 11, 2011

Tiga Kata - KRU

Ri tu aku ada post Promo Tiga Kata - KRU kan..ini pulak yg full..klu nak download leh klik sini...
lagu nie akan dimuatkan dalam album terbaru KRU iaitu KRUnomena (nama nie peminat yang bagi, ada peraduan untuk bagi nama album nie dulu..aku pun ada masuk, tapi nama yang aku bagi x best la sebab tu x menang hahaha :p)

Tiga Kata - KRU



Yeah..lagu ni ditujukan kepada mereka yang sudah lupa erti cinta
Hanya 3 kata sahaja
cukup besar maksudnya

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

(chorus)

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Katakan ci..ci...cinta..ci..ci..cinta..kamu
Katakan ci..ci..cinta..ci...ci..cinta

Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Di takdirkan berpisah

(rap)

Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan
Dengan mereka disisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga
Mempunyai bahu setia untuk kita bersandar

Pejamkan matamu
Lihat lah di hatimu
Semua kasih terhimpun,
Dibiarkan terkurung
Jadi luahkan
Sekarang luahkan

(korus)

Ku cinta padamu, Dia cinta padamu..
Kau cinta padaku...


Katakan ci..ci..cinta.. ci..ci..cinta kamu
Katakan ci..ci...cinta..ci..ci...cinta (aku cinta padamu)

Wo aini..i love you




0 kesan degil: