.

Thursday, March 29, 2012

Dream Shadows










Golden Pearl Farm





























Wednesday, March 28, 2012

Perfume Simplysiti

Sebelum nie mmg dah banyak brgn simplysiti terutamanya alat2 "conteng muka" dan yg terbaru adalah perfume..gambarnya di bawah nie..


cuma 1 je yg aku musykil nape penutup botol perfume tu hampir sama ngn perfume Ricci Ricci from Nina Ricci...


p/s : apa2 pun aku rs mcm nk beli la perfume nie..nk beli yg mn 1 ye..klu beli tiga2 x mampu kot..

gambar perfume kat bawah nie pulak citernyer korang leh baca dgn mengklik tajuk bawah gambar tu..

Link

Friday, March 23, 2012

Uish Macam2 Ada