.

Wednesday, March 28, 2012

Perfume Simplysiti

Sebelum nie mmg dah banyak brgn simplysiti terutamanya alat2 "conteng muka" dan yg terbaru adalah perfume..gambarnya di bawah nie..


cuma 1 je yg aku musykil nape penutup botol perfume tu hampir sama ngn perfume Ricci Ricci from Nina Ricci...


p/s : apa2 pun aku rs mcm nk beli la perfume nie..nk beli yg mn 1 ye..klu beli tiga2 x mampu kot..

gambar perfume kat bawah nie pulak citernyer korang leh baca dgn mengklik tajuk bawah gambar tu..

Link

1 kesan degil:

Fatimahtul Zahrah bt Zulkefly said...

TU LAH,. KOT YE PON TAYAH LA NAK SAME YE YE ISK ISK