.

Thursday, March 22, 2012

Terkenang Di Suatu Ketika Yang Dulu

Salam...Wah panjang giler tajuk entry kali ini kan..bukan ape tetiba aku teringat masa kecik2 dulu..kalau Atuk aku balik je dari "pegi mana2" mesti ada beli something untuk cucu dia yg kecik2 nie..salah 2 nyer ialah Gula2 Kelapa dan Gula2 Udang macam gambar kat bawah nie...agak2 korang ada lagi x gula2 nie jual kat pasaran?


gambar amik dr blog org lain (susah tul nk dpt gmbr nie)

p/s : gula2 udang nie ada 1 lapisan nipis yg balut gula2 tu..kadang2 aku makan jer plastik tu..x tau la sbnrnyer leh mkn ke tidak hahaha :p

0 kesan degil: