.

Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan


Ri nie dah selesai kita berpuasa selama 4 hari..Alhamdulillah..semoga dapat berpuasa lagi untuk hari2 seterusnya..InsyaAllah...Dah lama aku x menaip blog nie hasil dari luahan hati, jantung & pankreas kan...hehe..yang banyaknyer aku upload gambar je....

Bukan aku x nak menaip...bukan jugak sebab xde internet..tapi adalah disebabkan rasa malas yang berleluasa...ntah2 blog aku nie pun dah xde sape nak jenguk ye x..Al-maklumlah dah bosan asyik2 tengok mende yang sama jer...huhu....

Dah setahun > kot aku tinggalkan UTeM, universiti ku yang tercinta (p/s : dalam filem Mael Lambong ada scene bas UTeM lalu la :p )... Kenangan yang terlakar kat sana x kan mungkin aku lupakan...sume pahit, manis tu akan tetap tersemat dalam memori...

Meh tengok video nie...mengimbas kembali kenangan bersama

video


Okler bila ada idea nanti aku akan taip la lagi untuk bercerita...Salam Ramadhan untuk semua....Jangan lupa baca Doa Sepanjang Bulan Ramadhan ye kawan2...Salam...

0 kesan degil: