.

Tuesday, August 07, 2012

Adoiyai duit baru...

Korang perasan x yang duit syiling baru nie saiz dia lebih kurang sama? Kekadang tension gak aku mana x nyer dah 2 kali terkena nie kerana saiz syiling tu punya pasal la...

  1. Aku gi pasar malam, beli mende ntah x ingat, rege mende yg aku beli tu RM2.20 camtu, aku bagi RM2.50...tunggu punya tunggu peniaga tu wat dek je..then aku ckp la balance 30sen, tadi saya bagi 2.50..then dia pun bkata..la ingatkan 20sen td..adoiyai 50sen dan 20sen....huhu

  2. Aku beli apa ye x ingat jugak la...haishh asyik lupa je...yelah camne nak ingat dah lama kot...patutnya balance 40sen...cashier tu bagi 35sen aje..kurang 5 sen...adoiyai 10sen & 5sen..huhu lagi...

Apa2 pun layankan jelah gambar duit kertas & syiling baru nie..raya nie konfem belambak la dak2 dapat duit baru kan...









0 kesan degil: