.

Friday, October 19, 2012

7 Hari Mencintaiku





Nie novel paling tebal aku pernah baca, sume ada 1050ms tmasuk ms iklan dan aku bjaya habiskn baca dlm ms 3 hari tu pun x bc secara bterusan, sbb kan skrg aku dah ada Zara, klu xde sekecik tu memang x benti la aku bc...bc novel skrg nie pun skdr mgisi ms2 Zara tido, klu dia dh x tido kena uruskn dialah plk ye x...so pendek kata keutamaan skrg nie utk Zara bukan utk novel hahaha...


Ulasan aku utk novel nie

1. Aku tertanya ada ke org yg giler laser n x bperikemanusiaan,ego, sombong & bongkak giler cmtu kat dunia sbnr?

2. Sangat touching kat part2 yg sedih huhuhu, smpai mgalirkan air mata la plk :p

3. Btuahnya klu ada lelaki yg mmg syg giler wpun dihina sebegitu teruk oleh isteri sdiri, ish2...

So pendek kata, novel nie boleh layan la, xdelah mgarut sgt...aku bg 3.5 bintang la...banyak la tu kan...

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 kesan degil: