.

Friday, October 19, 2012

Sisa Cinta Kita





Ok sbnrnya sblm aku bc novel 7 Hari Mencintaiku tu aku baca novel nie dulu... Memula aku ingatkan novel 7HM tu dgn novel nie penulis yg sm...sbb jln citer lebih kurang sama psl isteri x hormat suami, ish2... Apa daa...


Kalau novel 7HM si Mia nie mmg dr mula lgsg x suka Khuzairi dlm novel SCK plk si Qisya nie bcinta dgn Aqif...cume disbbkn 1 tragedi Qisya trs buang Aqif dr hidup dia...& sgt2 bencikan Aqif...smpai dendam giler la...

Ok2 aku bukan nk bcerita psl jalan cerita novel nie, tp bg ulasan kan...sm gak dengan novel nie part kekurangan ajar si Qisya tu smpai wat aku menangis, smpai hati si Qisya wat suami dia cmtu :(

Bintang aku nak bagi sama jugak la mcm novel 7HM 3.5 bintang...agak2 ada ke novel yang aku leh bg 5 bintang???hehe :p


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 kesan degil: