.

Saturday, December 08, 2012

Kawen

Lama giler x update blog nie, semakin mls rasanya nak update huhu...bukan xde citer yg nak diceritakan tapi kemalasan nak menaip nie melampau2 pulak..

Xpe2 aku akan cuba utk sentiasa menaip entry2 terbaru utk anda semua (mcm la ramai sgt nk bc blog aku, ntah2 aku sorg je yg bc haha)

Kat atas nie gambar kawen pak cik aku belah pompuan kat Shah Alam ri tu 02.12.12... Ahad nie kenduri belah lelaki plk. Aku still kat sini, sok ada majlis naik buai anak makcik aku merangkap sepupu aku...mak cik aku ajak zara join sekali..hehe xmo la aku menda tu adat je kan...oklah nak smbung tido zzzzzzz


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 kesan degil: