.

Wednesday, November 13, 2013

Little Zara Shop

Salam semua..dah lama sangat2 tak menaip konon2nya busy sangat2 la kan..haha...dah bagitau ke belum ya? Takpelah bagitau banyak2 kali pun apa salahnya kan..blog I jugak bukan blog orang lain pun... ok untuk pengetahuan anda saya baru je menceburkan diri dalam bidang perniagaan online nama yang diberi ialah

...comel je kan..haha... semua barang ada...meh I'olls promote kat u'olls ok..

Just For Baby Girl

Burberry Dress


Set Baju & Seluar Burberry


Just Kidding Romper


Okie Dokie Romper


Swimming Suit Hello Kitty


Born In _ _ _ _



Beauty

❤ Eye Mask Collagen ❤ Shiseido White/Black Mask ❤ Sabun Susu Beras



Bedak Arab Summer Cake Kokuryu




Relian Mascara

 

Friday, October 18, 2013

SABUN SUSU BERAS, EYE MASK & SHISEIDO MASK

Little Zara Shop sedang mengadakan 

JUALAN PENGHABISAN STOK 

so jangan tunggu dah habis baru nak beli dapatkan sekarang juga sementara stok masih ada.


❤ Eye Mask Collagen : 5pcs = RM5.00
❤ Shiseido White/Black Mask : 5pcs = RM5.00
❤ Sabun Susu Beras : 1pcs = RM 5.00, 1 dozen = RM 36.00

PRICE SHOWN EXC POSTAGE

✆ WHATSAPP : 019 640 5534/0111 548 5845
ÈMAIL : mylittlezarashop@gmail.com
BLOG : http://littlezarashop.blogspot.com/
FACEBOOK : http://facebook.com/littlezarashop


BAJU UNTUK BABY GIRL @ ANAK PEREMPUAN

Little Zara Shop sedang mengadakan 

JUALAN PENGHABISAN STOK

so jangan tunggu dah habis baru nak beli dapatkan sekarang juga sementara stok masih ada

BAJU BURBERRY : RM29.00

ROMPERS : RM19.00


SWIMMING SUIT HELLO KITTY : RM35.00


PRICE SHOWN EXC POSTAGE

✆ WHATSAPP : 019 640 5534/0111 548 5845
ÈMAIL : mylittlezarashop@gmail.com
BLOG : http://littlezarashop.blogspot.com/
FACEBOOK : http://facebook.com/littlezarashop

Saturday, October 05, 2013

LOVE YOU MR ARROGANT


Aku baru je tengok citer ni hari nie...novelnya pulak dah lama jugak aku baca sampai dah x ingat jalan ceritanya camne hehe...

Zaara Amirah punya impian yang sama seperti impian tipikal gadis biasa, iaitu membina rumah tangga yang bahagia bersama insan yang dicintainya. Namun impiannya musnah sebaik saja dia terjerat di dalam perangkap lamaran paksa dari seorang jejaka yang asing dalam hidupnya, Zafriel Irham. Dek kerana ingin terlepas dari genggaman Sherry, menantu pilihan ibunya, Zafriel Irham memaksa Zaara Amirah menjadi isterinya dengan menjadikan sebuah janji sebagai modal.

"Itu harga yang kau perlu bayar sebab tak kotakan janji. Sekarang jangan banyak cakap, kahwin dengan aku. Titik." – Zafriel Irham

Demi sebuah janji, Zaara Amirah reda menerima kehendak Ilahi. Biarpun tiada cinta, Zaara Amirah rela 
demi menjaga maruah diri dan keluarganya dari dipijak-pijak jejaka bongkak itu sewenang-wenangnya.  Namun Zaara Amirah tidak menyangka, keputusannya itu membuatkan hidupnya kacau-bilau melayan karenah Zafriel Irham yang berhati kering dan tinggi egonya.

"Apa? Atas lantai ni?"

"Kat mana-mana saja yang kau suka. Tapi bukan atas katil mahal aku ni. Buat kotor saja."

"Kotor? Awak yang nak kahwin dengan saya kan, lepas tu awak cakap saya kotor pulak? Kalau awak tahu saya kotor, buat apa awak kahwin dengan saya? Awak fikir tak perasaan saya bila awak paksa saya kahwin dengan awak dulu? Awak fikir pasal diri awak saja, kan? Pasal saya ni awak tak fikir langsung. Awak ni memang tak guna!"

Berhadapan pula dengan Puan Sri Maryam, ibu mertuanya dan Sherry yang membenci dirinya, hidup Zaara Amirah tidak lagi aman. Kehadiran Hadry Hakimi, sepupu Zafriel Irham yang cuba merapatinya, mengeruhkan lagi keadaan. Keadaan bertambah parah apabila tanpa sedar, dia telah jatuh hati pada suaminya biarpun dia tidak dilayan seperti seorang wanita yang bergelar isteri.

"Aduhh! Kenapa dengan aku ni? Kenapa aku rasa rindu sangat ni? Macam orang gila bayang saja lagaknya ni. Padahal baru beberapa jam dia pergi. Takkanlah aku dah jatuh hati dengan mamat berlagak tu? Aduhh… tapi..." –Zaara Amirah

Adakah kebahagiaan akan menjenguk hidup Zaara Amirah apabila dia sudah jatuh hati pada jejaka bongkak itu? Atau menunggu balasan jejaka itu ibarat bulan pada waktu malam menanti matahari menjelma pada waktu siang? Zaara Amirah terus menanti...

# aku suka lakonan Zara Zya...pndai bwk karakter dia...
# baju2 yang Zara Zya pakai cantik2 I LIKE...Sape penaja blouse2 yg Zara tu pakai ya?

Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

Monday, September 30, 2013

Zara ~ 1 Tahun!!!

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 17, 2013

Seluar + Baju Burberry


Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

Thursday, September 12, 2013

Tahniah atau Takziah???

09.09.13 - Lahirnya cucu pertama (seorg lelaki) penyambung generasi. Maka kini gelaran datuk disandang.

11.09.13 - Perginya satu2nya anak lelaki menemui Penciptanya. Hilanglah anak yang menjadi harapan penyambung warisan.

Ucapan apa yg harus diperkatakan lebih utama skrg? Tahniah atau Takziah???

Dalam kegembiraan terlakar kedukaan.

Tabahlah menghadapi dugaan. Dia hanya dipinjamkan untuk tempoh 24 tahun. Sudah tertulis hanya sampai di sini.

Untuk arwah sepupuku "semoga tenang di sana, Allah lebih menyayangimu...Al-Fatihah"

Untuk keluarga arwah "redhalah dgn pemergiannya, mungkin bayi kecil itu Allah titipkan sebagai penganti arwah... "

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

Saturday, August 17, 2013

Jual2....Chic Choc Peplum


Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

Wednesday, August 07, 2013

Burberry Dark Blue Girl Dress


Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

Swimming Suit Hello Kitty


Jom beli... ONLY RM39.00
Size : Chest : Shoulder to Crotch : Total Length
----------------------------------------
4 : 24cm : 39cm : 49cm
6 : 26cm : 41cm : 51cm
8 : 28cm : 43cm : 53cm
10 : 30cm : 47cm : 57cm

AVAILABLE SIZE : 6, 8 & 10

Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

Saturday, August 03, 2013

Creative Chair Designs