.

Friday, January 18, 2013

Ish3x belum tido?

Salam...aku belum tido lagi nie...camno tu? Maklumlah sejak ada si kecik nie waktu tidur mmg dah x menentu...but sume nie pengalaman kan...x sume orang dapat lalui...sape yg dah ada baby je yg fhm cmne perasaannyer...
Seriusly aku memang dah mengantuk sgt2 nie...tahap dah sapu2 mata...jap lagi lelap jugak la nie...mana tak nyer dah dekat jam 3pagi nie...
Oklah aku pun nak tido dah nie...zara pun dah tido..apa lg aku pun zzzzzz la jugak kan...adi0s...
p/s : tu gambar zara tido ptg td...x kan la nk snap pic zara tido skrg nie plk kan...kang tkejut dia...
Sent from Samsung Galaxy Note 10.1

0 kesan degil: