.

Thursday, February 28, 2013

Rindu Bertamu di Abu Dhabi

Layan gak citer ni kan...citer Setia Hujung Nyawa aku tengok awal2 je..lepas tu dah malas nak tengok dah...
Sinopsis cerita nie korang leh google je..ramai blogger2 yang wat entry sinopsis citer nie ye x...
Ok aku just nak melontarkan agakan aku untuk jalan citer nie...
1. Nanti Fareez jumpa abang dia Firdaus tu kat Abu Dhabi sebab tu tajuk dia Rindu Bertamu di Abu Dhabi
2. Ain tu nanti meninggal dunia sebab sakit/bersalin...dia kan dinasihatkan untuk x teruskan kehamilan dia..tp dia nak teruskan gak sebab dah lama menanti.
3. Firdaus balik Malaysia pastu kawen ngan Fatin
4. Biasalah kejahatan akan terbongkar jugak kan...so tunggu, x payah nak menyampah2 sangat la ye...berlakon je tu...
p/s : seriusly aku lebih suka lakonan pelakon2 pembantu dalam citer nie..sebab dorang reti berlakon berbanding lakonan Shah Jazle...sorry la ye pd sesiapa yg minat Shah Jazle.
Sent from Samsung® Galaxy Note 10.1

0 kesan degil: