.

Tuesday, April 30, 2013

Apahalnya MasterChef Selebriti Musim Ke-2 nie???

 

Adoiyai aku rasa hampehnya MCS2 nie... Sebabnya???
1. Sume peserta x best.
2. Ramai x pandai masak - dah nama pertandingan masakan apahal ambik yang x pandai LANGSUNG masak.
3. Konon2 tkejut, x kanla x pernah langsung tengok MasterChef
4.Teruknya Zain mmg patut pun ko keluar sbbnya
   i. X hormat para juri Papa Jo tgh ckp ngan dia, dia wat derk je. Sibuk wat kerja dia la, sibuk dgr org lain ckp kat atas
  ii. Tgh masak leh makan2 ko ingat kat umah ke ish2
5. Sathia ingat ko lawak sangat ke? Nak amik apron pun lambat
6. Celina nak wat keputusan sapa yg masuk penyingkiran pun susah, cakap jelah sape2
7. Kenchana sikit2 nak nyanyi
8. Norish Karman kenapa rambut camtu?
Kesimpulannya MCS2 banyak DRAMA & ramai peserta masuk sebab nak popularkan diri sdiri je....
Mood : rasa macam malas nak tengok MCS2

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 kesan degil: