.

Sunday, April 28, 2013

MINI GIVEAWAY : CANTIK ITU INDAH


Okay aku nak masuk GA ni..sebabnya AKU PUN NAK CANTIK!!!
Syarat pun mudah2 saja, tak perlu pening2..:)

1. Terbuka kepada semua pemilik blog di Malaysia
✓ Okay aku memang blogger yang dok kat Malaysia pun...lom lagi jadi warganegara selain Malaysia

2. Buat satu entry berkaitan Giveaway ini..Tajuk sama macam tajuk entry di atas..
✓ Okay done...tajuk entry dah sama dah...

3. Nak copy banner di atas boleh, tak nak pun tak pe..jika rajin sangat boleh copy gambar produk yang anda minat.. hehehe..
✓ copy jelah bukan kena bayar pun kan..hehe

4. Beri sedikit pendapat, APA MAKSUD CANTIK BAGI ANDA..
5. Ada tak anda berkenan atau pengguna mana2 produk jualan di sini? Jika ada, nyatakan..
✓ untuk nombor 4 & 5 jawapan seperti di bawah...

6. Anda juga boleh kritik tentang blog ini jika suka..:)
✓ blog nie best..sebab macam2 produk kecantikan ada..memang terbaekkk...

7. Hantarkan penyertaan anda dengan tinggalkan link entry di ruangan komen..
✓ ok dah hantar dah..

Apa maksud cantik bagi anda???

Maksud cantik pada individu ni universal.,,ada cantik peribadi, cantik perbuatan, cantik akhlak...err semua tu sama la ye x? Hehe... dan sudah pasti ramai yang suka muka & badan yang cantik...betul x?

Cantik muka ni pada aku bukanlah cantik sebab make up tebal berinci2 ataupun berkati2...tapi adalah muka yang bebas dari jeragat, jerawat, je...macam2 je lagilah...pendek kata muka yang bersih dari sebarang noda2 dunia hehe....then muka x perlu nak make up2 pun nampak cantik je..natural beauty kata orang...itulah serba sedikit maksud cantik pada aku...

Dan sekarang ni..fenomena Aura White dan Maixara berleluasa tak kira sama ada di media cetak mahupun elektronik...( chewah macam buat karangan Bahasa Melayu SPM la pulak :p ) malahan banyak lagi produk2 yang laku macam pisang goreng ( melihat pada mereka yang buat bisnes online )

Aku pun rasa teruja jugak nak mencuba..tapi memandangkan harganya yang mahal...dan tak pasti tentang keberkesanannya walaupun dah banyak testimonial aku masih tetap tak percaya lagi...jadi kalau ada sesapa yang nak bagi free untuk cuba memang best kan..sebab itulah aku try masuk contest nie...kalau menang 1st prize dapat free produk bernilai RM150 so bolehlah cuba mana2 produk dengan nilai tersebut..kalau serasi leh la beli lagi ye x...hehe

Kalau beli sendiri mungkin aku cuba Maixara..murah sket dari Aura White...tapi tengok harga je dah tau mana yang lebih berkesan kan... so kalau menang 1st prize contest ni mungkin aku amik Aura White la kot hehe...

Nak tau pasal Maixara? Leh klik - Maixara

Then kalau nak tau pasal Aura White leh klik - Aura White

Oh ya aku belum bagitau lagi hadiahnya kan ni dia..
Hadiah yang disediakan:

PERTAMA x 1 pemenang bertuah:
produk bernilai RM150

KEDUA x 2 pemenang bertuah:
produk bernilai RM100

KETIGA x 3 pemenang bertuah:
produk bernilai RM50 (hadiah pemenang pilih sendiri berdasarkan nilai dimenangi..)

sape2 nak join gak leh klik banner kat atas..esok last..

p/s : agak2 kalau menang hadiah no.2 atau no.3 tu leh ke tambah duit utk dapatkan produk yang dikehendaki?? hehe :p

Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

1 kesan degil:

beauty said...

singgah melawat..:)