.

Tuesday, April 02, 2013

Sebuah Perjalanan

Susah pulak aku nak tido malam ni...so buka semula Note...taip entry kt blog nie...
Aku baru je mengimbas kenangan2 lama... tetiba rasa sedih sangat... andailah masa itu mampu diulang...pasti aku akan buat yang terbaik...bukanlah bermakna masa2 yang aku tinggalkan tu teruk... tapi alangkah indahnya jika dapat buat sehabis baik...paling baik & TERBAEEEEEK....dah tentu x kan ada lagi perkataan KALAU, JIKA., ANDAINYA & yg sewaktu dengannya....betul x???
Paling utama adalah PLANNING @ PERANCANGAN.... Setelah dikaji & difikirkan.. sume tu terjadi disebabkan perancangan yang salah @ kurang teliti. So insyaAllah aku berazam bermula dari saat ini aku cuba untuk membuat perancangan hidup agar semua akan baik2 saja.. & jadi terbaik. Semoga bila aku toleh semula ke belakang.. aku x kan ada lagi perasaan kesal...sebabnya aku berjaya menjadikan segalanya indah dalam setiap laluan "SEBUAH PERJALANAN"....
Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

0 kesan degil: