.
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 22, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia...


Hai...hai...hai....tetiba banyak pulak post aku nak taip pagi nie...selalunya bukan xde masa nak menaip..tapi aku lebih suka buat benda lain....pada sspe2 yang pernah request untuk aku tempekkan Bab 23 & seterusnya tu harap maaf la ye...
1st : aku pun baru abis baca novel tu semalam
2nd : novel tu terlalu tebal...lebih 50 bab ke lebih 60 bab ntah lupa pulak...
3rd : 1 bab je berjela2 panjangnya...
4rd : tu novel orang...aku x leh sesuka hati print screen untuk letak kat blog bagi up traffic blog aku...tu dah salah namanya...
Comment untuk novel ni...
1st : ok not bad...cuma x suka bila shaf tu x mgaku yg dia tu isteri org...dan suka gi memana ikut suka dia je...tanpa mintak izin suami dia...
Oklah aku ngantuk sangat dah nie...nk tido sekarang...walaupun banyak lagi nak post...esok2 jelah sambung, adios....
p/s : lepas ni nak baca novel Pelangi Cinta Buat Suami pulak...

Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

0 kesan degil: