.

Monday, June 24, 2013

Maut Dilanggar TROLI

Sape tengok berita semalam? 23 Jun 2013. Tiap kali aku teringat aku rasa ngeri sangat, kesian orang tu x pasal2 mati. Laju giler troli tu rempuh mangsa. Kalau hidup pun aku x tau camne keadaan dia. Yang bawak troli tu pun satu, dah dorang x bg bawak troli yg xde brek tu nak gak bawak...DEGIL sangat, x pasal2 dah membunuh. Setakat saman apalah sangat ye x...

Memanglah mati tu ditangan Tuhan...tapi kita perlu jugak berhati2 utk mgelakkan berlakunya perkara2 yg membahayakan terhadap diri sendiri mahupun orang lain.

Sape yang x tengok dan nak tengok cuba try tengok kat youtube mungkin ada yang post, x pun try tengok tonton berita semalam punya kalau ada la..

#dah ajalnya begitu rupa, kita x tau lagi... Semoga pjg umurlah hendaknya...Amin.


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 kesan degil: