.

Wednesday, June 12, 2013

Mesin My Syiling AEON

Kronologi penukaran syiling di AEON Cheras Selatan

1. Masukkan syiling kat bekas Anakku Zara punya..kih2, x kan nk bwk tabung plk kn..
2. Pegi kat Mesin My Syiling...tekan A untuk mula...tekan A utk tmbh syiling... tekan B utk tamat
3. Mesin akan buat pengiraan...
4. Pastu kuar resit..kena ambik pd hari yg sama...perasan tak tarikh tamat tu masa dia kul 11:59:59 ke mata aku yg silap hehe :p
5. Cik yg bdiri tu yg uruskan baucer aku...
6. Kena isi nama & ic kat 1 borang ni (x snap gmbr segan hehe :p)
7. Dpt baucer leh la ENJOY!!!!


Malam semalam aku gi Jusco ehh silap AEON Cheras Selatan semata2 nak tukar duit syiling aku yang menimbun (macam la banyak sangat kan...) So layankan jelah gambar2 kat atas tu... Dalam gambar tu bukan tangan aku ye hehe :p

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 kesan degil: