.

Sunday, June 16, 2013

Wah Boleh Shopping Online Kat Parkson

Ha sape2 yang xde masa nak pegi keluar shopping tu lagi 1 tempat untuk anda shopping online adalah di Parkson Online... dari yang aku tahu...Parkson ni jual barang2 macam handbag, kasut, baju, seluar...xdelah pulak dorang jual carpet, puding caramel, durian dan sebagainya.. kalau ada sorry lah ye...aku x tau hehe...

website dia klik >> http://www.parkson.com.my/

Ni apahal pulak aku tengok beg2 Carlo Rino nie? Sebabnya adalah aku nak beli untuk raya...wah puasa pun belum dah fikir raya la pulak kan..cit...ok pastu click sini..klik sini dan sini...tetiba hambek..sampai 4x aku terklik..nak bisnes ke apa... hehe...aku ingat lom masuk shopping bag lagi..so aku klik2 jelah :p

Then dah siap semua...settle...err alamak aku lom register lagi la..jap ehh register dulu...nanti bebila nak membeli lagi senang...sebab dah ada akaun ye x..

Selamat membeli belah... segala risiko sila tanggung sendiri okay....

#baru tau leh shopping online kat Parkson hehe...tapi aku tak beli pun guna online...kang ada yang kata aku berlagak kaya pulak kan,,,

Created using Adobe® Photoshop® Touch http://www.adobe.com/go/pstouch

Sent from my Samsung® Galaxy Note 10.1

0 kesan degil: