.

Saturday, December 20, 2014

Sedihnya...

Salam semua...Amat menyedihkan blog aku nie kan..sebulan 1 post je...macam manalah nuffnang earning nak meningkat ye tak..dok statik kat situ jelah nampaknya...

Dah x banyak cerita ke nak diceritakan??? Ok dulu bujang..selalu bjalan ke merata2 tempat..lagipun aku mmg suka berjalan lagi2 tempat yg ramai orang macam Pikom PC Fair, Matta Fair..& apa2 fair la..termasuk Fun Fair..tapi bila dah btukar status dari single jadi double & triple...dan dot dot dot..susah la nak pegi tempat yang ramai orang...ada masa tu aku pegi Mom & Baby Expo kot kalau x silap kat Midvalley...pegi x beli apa2 pun..punyalah ramai gila orang kat luar pintu masuk sebelum expo tu bukak..nak kata brg2 yang dijual murah gila x jugak sama je..lepas tu ada pulak Karangkraf punya jualan pe ntah..kalau dulu aku gila novel..mmg aku pegi...x kira ramai orang ke x...Pesta Buku kat PWTC tu aku pegi jugak..x ingat plk bp hb ya yang baru2 buat niè...dan yang paling aku suka pegi sekarang nie Big Bad Wolf...seriously lepas nie aku nak pegi tiap2 tahun...sekarang pun tgh àda BBW kat MIECC kan..tapi esok last...

Ohh ya aku pun sekarang memang dah jarang bercerita pasal kehidupan aku seharian..pegi mna...makan apa...buat apa...bukan apa...bukan sebab bosan ke apa..tapi just x nak tlalu mdedahkab identiti diri kepada umum...kalau citer tu terlalu personal..P&C lagi..aku citer kat blog private aku...so kira blog tu merangkap diari aku la..padahal blog tu pun aku gagal update hari2 muahaha...mana2 cerita pasal kehidupan aku yang boleh dikongsikan kepada umum nanti aku akan post kt sini...buat masa sekarang memang sibuk sangat...ehh bukan sibuk..sekarang aku nak berehat..tunggu masa yang sesuai baru cerita panjang2 lagi...dan harap2 boleh buat entry terbaru setiap hari...

Oklah dah pukul 1 pagi kot sekarang nie..nak kena bangun awal pagi nie..padahal memang tido x menentu pun sejak sebulan lebih nie...kenapakah??? Jeng..jeng...jeng...nanti next entry aku cerita ya...sekarang nak tido dulu...nak post gambar apa ya kat sini??? Nanti tgk la kat gallery gambar apa yang sesuai...ha letak gambar sdiri jelah :p xde watermark plk....adoi...

Adios..zzzzzzZzzzZ




Sent from Samsung Mobile.

0 kesan degil: